Lite allmänt klag.

Är helt slut. Har äntligen förstökt vända dygnet på riktigt, vilket ledde till 4 timmars sömn i natt.
Och skola på det. Inte kul alls.

Vet inte riktigt om jag orkar virka idag då jag har sån ledvärk, huvudvärk och... sömnbrisvärk?
Lånade en bok på biblioteket om Genus vilket var väldigt intressant. Funderar på att läsa lite i den och när jag läst ut den ska vi se om det är något värt att tipsa om.

Jag är, och har alltid varit väldigt intresserad av psykologi (kan också skryta med att jag fick MVG i både psykologi A och B), och Genus är en del som jag finner otroligt intressant, mycket för när man läst lite psykologi så kan man se olika sammandband ut olika perspektiv.

Virkade ett litet skydd till min snusdosa i söndags, som jag tyckte blev helt okej. men funderar på att repa upp en endå för att virka med mindre nål. Eller så virkar jag en till :D Har inte riktigt bestämt mig.

Det blev en tråkig uppdatering utan varken bilder eller något vettigt.
Men, kanske bättre än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0