Djurrättsalliansen Borås.

Idag blir det möte idag igen, tänkte dela Djurrättsalliansen Borås facebooksida, det är bara att trycka <- så kommer du dit direkt. Gilla och få information på vad som händer.
Om du inte har facebook? Då kan du kontakta mig, och ge mig er mail och/eller telefonnummer så hamnar ni på vår mail/smslista :) Så kan alla få ut information om möten osv.

Är äckligt nervös. Har svårt för det sociala, speciellt med människor jag inte känner. Jag känner att jag inte riktigt vill, men så är det. Detta är viktigare än mig. Så det är bara att svälja klumpen i halsen och ge sig in.
Tänkte passa på när jag är i stan och dra till Röda Korset och kolla efter garn. Vill ha ett tunt och stelt garn för jag har nämligen en idé på ett armband. Men vi får väl se, såg att de hade två påsar men vill bara ha några nystan. Men de brukar vara trevliga där så vi får se hur det går.

Lovet börjar ta slut, vilket är synd. Jag har varit så skoltrött det sista. Det känns lite förgäves allt, även om jag vet att det inte är det.

Sökte även in till högskoleprovet igår så nu kommer fritiden gå till det.
Måste börja gå alldeles strax, men jag uppdaterar ikväll om hur det gick på mötet samt har virat lite nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0