Det går långsamt på alla fronter.

Och jag ber om ursäkt för det! Har precis vänt tillbaka dygnet, vilket för att jag är extremt trött. De vakna timmar som inte går åt till skola och naturprogramm går åt till läxor. Ska sätta mig och plugga matte nu när jag skrivit klart.
Har börjat för säkert 5 gången börjat göra om min väst. Den ska få ny krage (för tredje gången) och jag ska se om det finns någon plats för nya patches. Ska se om jag kan lägga upp lite bilder på den sedan, har äntligen börjat bli nöjd med den :) 


Här även fått mina speciellbeställda saker från Greg! En kompis till mig trycker tröjor och patches, och jag beställde en tröja och en backpatch med samma tryck. Men också detta får vänta då jag inte ha bilder.

Vill också säga att jag har fått fler läsare! De senaste dagarna har det varit minst 8 inne och läst, vilket gör mig glad. Det är ett stort steg från de tidigare tre. Därför ska jag se till att börja skriva mer frekvent.

Nu, matte.

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0