-Häxan Surtant.

Det är jag idag!

För det första har jag fått eksem på min ena fot, som gör jätteont. (det kanske ni inte ville veta men nu vet ni!) Och för det andra så har adlibris skickat fel bok! Jag skulle ha två Amigurumi böcker av Mia Bengtsson, jag fick ena och en bok om alkoholism! Och det är ju knappast vad jag beställde!

Är dock nästa färdig med min Åsna, och har virkat två små klänningar till två Dam-troll. De blev inte finast, men de de var helt nakna så det är väl bättre än inget.

Ska även virka min första riktigta present snart. Ska virka en Enhörning till min kompis, hon älskar enhörningar och det är kul att få virka något till någon. Ska fråga henne ikväll hur hon vill ha den.

Nu ska Häxan Surtant Stappla iväg på ömma fötter och laga lite mat.
(Vegetariskt ofc)

Over and out!

/Tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0